
از خودم دور میشوم تا به تو نزدیکتر باشم این روزها . . . " خیال " تنها راه با تو بودن است ! xa0 xa0 بغض دست هایی ست که از بیم آغـــــوش شدن توی جیبم محــــکم مشت کرده ام وقتی عابری که عطر تو را به تن زده تو نیستی ! ...
ادامه مطلب
پسر: ﭼﻄﻮﺭﯼ ﺑﻬﺶ ﺑﮕﻢ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ؟دختر: ﺧﯿﻠﯽ ﺭﺍﺣﺖ ﺑﻬﺶ ﺑﮕﻮ !پسر: ﺑﺎﺷﻪ پس ﺑﯿﺎ ﺑﺎ ﺗﻮ ﺗﻤﺮﯾﻦ ﮐﻨﯿﻢ!دختر: ﺑﺎﺷﻪ!پسر: ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ!!دختر: ﻣﻨﻢ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ! ﺧﺐ ﺣﺎﻻ ﺑﺮﻭ ﺑﻬﺶ ﺑﮕﻮ !!!پسر: ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻢ… سلامتی همه اونایی که یواشکی عاشقن...
ادامه مطلب